Vad är Twitch?
Twitch är en videostreamingtjänst där människor sänder sitt arbete i realtid. Största delen är spelande, men det finns också mycket annat på Twitch.
Striimaaja.fi är var varumärken och innehåll möts
Det finns tusentals streamare. Striimaaja.fi söker efter partners som passar just ditt varumärke, hanterar vägledning, rapportering och feedback. Allt du behöver göra är att njuta av resultatet.
Hur gör vi det?
Genom att möjliggöra konsument upplevelser, vinner vi trovärdighet i kommunikationen av varumärket och skapar mervärde för alla involverade i innehållsmarknadsföringen.
Mötesplatsen för varumärke och innehåll
Grail Group Oy är ett media- och marknadsföringsbolag , som är specialiserat i Twitch innehålls- och kanalmarknadsföring. Vår tjänst kopplar ihop varumärket med konsumenten genom meningsfull innehållsmarknadsföring. Du får meningsfull synlighet till ditt varumärke med hjälp av det innovativa innehållet som skapas av flera olika influencers på plattformen. Vi söker fram de bästa livestreamarna och spelarna åt dig som vi tillsammans med skapar väluttänkt innehåll.
Som ledande experter i branschen hjälper Grail Group företag att få en bättre förståelse om Twitch-marknadsföring och dess publik, och utvecklar affärsplaner för varumärken att ta över Twitch.
Esimerkkikampanja
Lär mer om vårt arbete och våra kunder
SOTKA - EN NY KUNDGRUPP AV UNGA VUXNA
Sotka är en historisk möbelaffär med ett förmånligt och omfattande produktutbud. Kedjan omfattar 49 butiker och en nätbutik i Finland. På grund av en åldrande kundgrupp och ett fokus på traditionell marknadsföring som teve och print, minskade den under 35-åriga kundgruppen. Sotka har ändå ett stort behov av att utvecklas, viljan och resurserna att göra nytt - på ett nytt sätt!
FRANKFUL, LET’S TACO ABOUT THE CLIMATE - MARKNADSFÖRINGSSPRIDNING GENOM STREAMING
Frankful är ett år 2021 lanserat texmex-varumärke. Dess syfte är att producera kvalitet- och klimatvänliga texmex-produkter till ett rimligt pris. Den första marknadsföringen utfördes på våren 2021 och till detta erbjöd vi en rutt till målgruppen unga vuxna.
CUTTERS – Cut Hair, Cut Time, Cut Cost.
Cutters var intresserad av målgruppen unga vuxna och dess naturliga intresse för teknologi och tjänster. Grail skapade en tvådelad innehållskampanj för att närma sig: det nya varumärket gjordes mer bekant och å andra sidan betonades kundförvärv.